Sydnr Merhaba elimde tüp bebek tedavisinden kalma igneler mevcut isteyen arkadaşlar varsa ücretsiz gönderebilirim. Ovitrelle 250 0.5 ml 2 kutu Puregon 300 IU 0.36mL 2 kutu Proluton depot 500mg ampul 4 kutu Cetrotide 0.25mg igne 2kutu Progestan 50 mg ampul
Esragnr Sydnr merhaba benim bir hastam kullanıyor ve maddi durumu hiç yok ayrıca 1 çocuğu var ve engelli isterseniz eğer o kişi için vereblrsnz
yacem Sydnr çok güzel bise yapıyorsun ihtiyacım olan dua o güzel kalbinle bana dua edermisin çocuğum olsun die
yldzyldz Sydnr Manisa/Kırkağaç postanesine gönderebilirsiniz oradan alırım ben sizede çok dua ederim 🤲🏻 Hilal yıldız bu arada Allahım razı olsun sizi sevindirsin en kısa vakitte inşallah ❤️
Bengnlkrm Merhaba bende tüp bebekle ikizlere hamileyim 6. Ayimdayim erken dogum riskim var pruluton igne kullaniyorum haftada bi kere ama hiç bi depoda bulamıyoruz bi sıkıntı varmış bana gönderirseniz çok çok sevinirim
Sydnr Bengnlkrm elimde 4 kutu var 2şertane gonderebilirim bi arkadas daha yazmış 2tanede ona gonderim . Sizde adres bilgilerinizi yazın hangi ilacın oldgununuda özelde yazın