busra05_ 39 olduk bizde. Bu dedikleriniz bir gün var bir gün yok bende anlayamıyorum. Geçen gün hep regl olacakmışım gibi kasık ağrısı çektim ertesi gün yok oldu.
Yarın randevum var bakalım doktor ne diyecek.
Birde şeyi merak ediyorum bu ağrılar açılma olduğu için mi oluyor acaba? Yani o gün açılmam oldu sonra durdu mu? Bilenler beni aydınlatsın 😅