DilaraaX Hatice_ozbay kadin dogum randevusu daha alamadım da aile hekimine gitmistim o da yuksek ihtimalle gebelik olmus olabilir belirtiler uyuyo gibi ama regl gecikince test yap dedi
asil15 Gmzle sabırlı olun lütfen stres yapmayın şuan hamile değilim bebeğimi kaybettim ama bende çok istememe rağmen 1.5 yılın sonunda oldu inşallah önümdeki ay hepimiz güzel haberler alırız
Moz Gmzle ben de günlerdir yapıyorum negatif saldım zaten testte kalmadı regli olasım var o derece sinirliyim kendime bat 26-27 olsa çıkardı zaten
Anneoldum2 Gmzle hiç düşünmeyin salın akışına valla bizimde 2.bebek 9 ay denedik en son vazgeçmiştim o ay oldu çok şükür