Tatlisanne42 2girls1boymom bence gerekli ya 3 cu doğumum olcak bnde almayı düşünüyorum mastit olduğun zmn elinle kesinlikle sagamiyorsun en azından pompa olunca rahat ediyorsun bnce almalısın gelmediği zmndada sagarsin sürekli gerekli bence al derim
Duygu351 2girls1boymom elektrikli . Manuelle çok yorulursun. Elektrikli bir süt çoğaltıyor şaştım kaldım çok pratik hemde
Sedayavuz 2girls1boymom benimde iki bebeğim emmedi ama gelen sütü de ziyan etmedim. Onunla sağım yapıp buzluk stokları yapmak çok işime yaradı. Şimdi yine aynısını yapıp emzirme esnasında göğüs ucuna şeffaf tutucu koyacağım