2girls1boymom
Hem aventin otomatik pompasını hem de bir tane manuel pompa almıştım çünkü çok lazımmış gibi lanse ediliyor. Ama hiç lazım değilmiş 1-2 kere sağdım sonra hiç kullanmadım. Şimdi 2. ye hamileyim ve bu sefer hiç kullanmayacağımı biliyorum. (Bebişten ayrı kalma durumu olursa bir şekilde o zaman kullanılır ve böyle bir durumda manuel de gayet yeterli olur diye düşünüyorum.)