Aysunnnarcn lütfen tüp bebek diyen doktorları önemsemeyin başka doktor arayışına girin iki yıl boyunca doktor aradım ben ilk gittiklerim bişeyin yok dedi gönderdi sonraki gittiğim ilaçları yanlış kullandırttığı için kist oluştu fln sonra bana oyalanma tüp bebek yaptır dedi başka bi doktora gittim ilaç tedavisi oldum o da işe yaramadı tesadüfen üçüncü kez doğru bi şekilde ilaç kullanacaktım şansıma başka bi doktora gittim ve sayesinde hamile kaldım