24 haftalık oldum. Sürekli yatıyorum bu hamileleiğim de ikinci serklajım atıldı hem 12 haftada hem 22 haftada. Rababim herkeze yardım etsin benimde bel ve kaşık agrışarım var 2 günde bir hastanedeyim akıntı çok oluyor kırmızı akıntı ama niye oluyor bi anlayamadık kan sulandırıcj kullanıyordum doktor 4-5 gün onu kullanma dedi çok fazla ilaç içiyorum iğne vuruluyorum stres çok ama çocuğumu kucağıma alayım diye hergğn dua ediyorum 🤲🏻