staRmama Nurellaaaaaaa1212 eşim bir tatlı olsa kesin çikolatalı bir şey olurdu 😂 her derde deva ye krizden kurtul 🤤
Nurellaaaaaaa1212 staRmama bi kişi de benim kocam helva gibidir ölü evi havası vardır demez hep balım canım 😂
YavruKurtveAnnesi Nurellaaaaaaa1212 hmm , biraz riskli olabilir yemen 😅 öyle görüntüsüne bakarken bile oğh geliyor bilemiyorumm
Nurellaaaaaaa1212 staRmama kızıma baban tatlı olsa ne olurdu dedim mentos diyo bildiği tek tatlı sey 😂
YavruKurtveAnnesi Nurellaaaaaaa1212 hhahhaaj olani dedim cinimm😅😅 tuhaf ne bilim benim eşim adanalı o taraf pek sever lapur lupur yerler de ben pekkk sevemedim bir daha yemem mesela, sen de sevmezsin bencee
YavruKurtveAnnesi Nurellaaaaaaa1212 kizzz çok canın isteidyse yine bir lokma yee de , kalani da kocan yesin😅😅
Nurellaaaaaaa1212 YavruKurtveAnnesi yok fikrimi değiştirdin bir de temiz yapmayan bi yer denk gelirse ben haftalarca yatak döşek yatarım bulantıdan öyle cinsim