HilEy Kızlar selam 36+3te gıttıgımızde bebişin kilosu 2950 ve de boyu 49 cmdi,dr normal dedı ama bana kilosu biraz fazla geldi,ben mi evham yapıyorum acaba?
HilEy deniz_95 ne bıleyım doguma az kala insanın aklına türlü türlü şeyler geliyor,20 gunde 1 kilo alamaz herhalde dr.3200 3300 dogar dedi
melike_akdag 35+4 bugün gittim 2984 yinede çok önde değil 36+2 gösteriyor ultrasına göre ultrasonda yazar zaten herkesin aynı genelde
HilEy melike_akdag haklısın yazıyor da bırı 3500 vs dogar senın 4e dogru gıder dedi dra gore sorun yok kafama takıldı işte
HilEy df-kumsal doğum kanalına vs giren var mı acaba, ben de daha tık yok,burada 40lara gelip hala doğum yapmayanları görünce panik oluyorum
HilEy Merve10 evet çok iyi maşallah benım de o haftada 2600dü haftanın sonuna doğru gayet normal dedi,nasıl gidiyor hamilelik kızlar ?Sizin de bemim gibi heyecanınkz telaşınjz var mı azıcık dertleşelim 🥹🥲
Merve10 HilEy valla bende pek bir heyecan yok 3 çocuk telaş yapmıyorum salmisim doğum çantam bile hazır değil bu hafta hazirlarim diye düşünüyorum
Nanelimon_19 HilEy bugün 36+6 da kontrolüm vardı 2400 dedi geriden geliyor malesef sizinki tam olması gereken gibi bence
Merve10 Nanelimon_19 benimde bir hafta geriden geliyordu hepp bu hafta haftasını yakalamış muzlu süt kefir kaşar vs ye bunları yemeye başladığımda yakalandı haftayi muzlu sütun içine kuruyemiş bol bol koydum sadece yiyemiyorum kuruyemişi