Kızlar Kürtaj olacaksanız kesinlikle anestezisiz kabul etmeyin , anesteziyle oldum hiç birşey anlamadım sadece uyandığımda ağrım ve kanamam vardı ağrım 1 hafta kanamam da leke şeklinde devam ediyor doktora gittim normal dedi ve içerde parça kalmamış şükür 🙏