37 haftalığım, +11 ile devam 🌸 61 ile başlamıştım, başta çok hızlı kilo aldığım için endişeleniyordum ama özellikle son iki ayda çook yavaşladı kilo alımım. Şu an 72yiz. Doktora sorduğumda normal olduğunu söyledi. Her vücut farklı tepki veriyor gebeliğe, kimi başta kimi sonda kilo alıyor 🤷🏻♀️ Önemli olan besleyiciliği yüksek yiyecekler tüketmek ve paketli gıdaları minimuma indirmek 🙂