Ben de 38 haftalığım, 56yla hamile kaldım 9.5 kilo aldım suana kadar. Ama beslenmeme gore cok bile aldım. Bazen sen ne yaparsan yap vucut alıyor sanirim dert etme.Ama gebelik sekeri icin baktırmanı tavsiye ederim yine de,, muhtemelen doktorun da tavsiye eder.