SudeNazz9 Nurellaaaaaaa1212 Belinay da güzel bence kulağa hos geliyo💖 Ilk kızınız Elisa ise bence Eliz koymayın🫶🏻
Nurellaaaaaaa1212 SudeNazz9 onu yanlıs yazdım zaten İlge olucaktı. Ama belinaya yakınım bende kulağa cok güzel geliyo
Phyloo Nurellaaaaaaa1212 olsun aşko ikiz ismi gibi 😌 sence alı kerem mi ali Asaf mı alihan mı yiğit ali mi