Burcak61 Nurellaaaaaaa1212 benim ki de kız bende eliz ve doğa isimleri arasında kaldım sanırım doğa koyacağım siz de eliz i görünce direk eliz yani 🥰
staRmama Nurellaaaaaaa1212 bacım senin kızının adı arya değil miydi bir postta görmüştüm sanki yanlış mı hatırlıyorum 😂 Nurellaaaaaaa1212 bence ilge aralarından
AnayimBenAna_ Nurellaaaaaaa1212 ilay olabilir benim çok içimde kaldı o 😂 ilgenin anlamı ne ilk defa duydum bebiş
Nurellaaaaaaa1212 AnayimBenAna_ Türkçe bir kelime olan İLGE, “Eski Türklerde kutsal kabul edilen kayın ağacının yani yaşam ağacının güç verdiğine inanılan reçinesi” İlay da cok güzel ben bi tık eski türk isimlerine kayıyorum
Phyloo Nurellaaaaaaa1212 olsun aşko ikiz ismi gibi 😌 sence alı kerem mi ali Asaf mı alihan mı yiğit ali mi
Nurellaaaaaaa1212 elz123 Allah yazdırdı onu zaten aklım kayıyor simdi herkes seçince adıyla yaşasın insallah