Ayrıca embriyoya pgt işlem aşamasında bir zarar geldi diyelim çok düşük ihtimal olmasına rağmen, ozaman zaten tutunmaz ve olumsuz olur. Nasılki bozuk ya da kalitesiz embriyolar elenip tutunamıyosa bu da aynı şekilde. Lütfen asla araştırmadan yorum yapanları dikkate almayın. En güzeli kendiniz girip dr görüşlerini, makaleleri vs inceleyin. İnsanlar çünkü çok saçmalayıp sadece yorum yapıyolar sıfır bilgi ile