Ben de 36. Haftamdayım kızımız olacak nasipse iki doktora gittim ikisi de kız dedi , bu saatten sonra da değişir erkek olursa Allah’ın işi 🥹😀benim ağrılarım belimden oluyor gün içinde ağrım hep var iş yapsam da yapmasam da bu yüzden oturmak yerine hareketli olmayı tercih ediyorum , pazartesi günü(37. Haftada) çatı kontrolüm var , bu haftalarda açılma olabiliyor mu veya şu an açılmam olması için hareketler yapmam gerekiyor mu ilk gebeliğim fikirlerinize açığım 🫶🏻🌸