Doğum yapmadım henüz 31 haftanın içinde sayılırım. ama perinatoloji bölümünde 10 gün kadar yattım. Çok yakın bir zamanda. Bende en başından beri perinatoloji takipliyim. Önce çift kişilik odada idim hicbisey bilmiyor ve tek kalıyordum eşimi çift kişilik oda olduğu için almadılar refakatçi saati dışında. Ama sıkı değillerdi. Biseye ihtiyacın varsa idare ederiz gelebilir dediler sürekli. 10 gün boyunca denk gelen ebeler doktorlar hemsireler çok iyiydi. Yatisimin 3. Günü de odamı talep etmeden tek kişilikle değiştiler. Ve eşim refakatçi olarak kaldı yanımda.