gg12 Bende ilk kızımda Bepanthol kullandım ikincisindede Bepanthol almayı düşünüyorum biz memnunduk birde zaten pişik önleyici Krem olduğu için her alt açmada azar azar sürmeniz lazım oluşan pişikte değil pişiği önlemek için ☺️
GirlandBoy_Mom Mavili1480 hametan iyi kuzum doktorlar bile önce hametanı öneriyor halen de kullanıyorum
Minik1Civciv Mavili1480 hamazinc krem anında götürüyor pişiği 6 aylıkken doktor tavsiyesi ile aldım ama şimdi yenidoğan için uygun mu bilemiyorum
Havva578 Hametan almayı düşünüyorum ama benim çocuklarım çok pişik olmuyor henuz pişik kremi almadım ama alırsam hametan alcam