Sevgilimmmmmmm bende kızıma kullanıyorum doğduğunda aldım(2sene oldu) biri büyük evde kullanmalık, biri minik cantalık ikisi de daha yeni yarıya geldi hem çok yoğun kıvamlı çok az kullansan yetiyor hemde anında tedavibediyor akşam sürüyorum sabaha birşeyi kalmıyor masAllah