Deletedmom_247 Eslem2112 bilemedim canım daha çok varmış regline. Yalancı pozitif olabilir bu. Gecikmeni bekle bence derim ben. Hakkında hayırlısı olsun inşallah.
Hiranur_2180 Eslem2112 yapmadım aslında gebelik testi için gitmedim başım dönüyor sürekli bu aralar o yüzden gittim onlarda ilaç yazmadan gebelik testi istediler daha günüme var
Hiranur_2180 Eslem2112 sat tarihimiz aynı 29 Nisan beklenen adet tarihim 5 Haziran kan tahlili sonucu negatif
Eslem2112 Hiranur_2180 belki vardır senin baya var bacımsu benim 30 mayıs belklenen ama 2 hazirana kadar da uzayabilir
Cimcime30 Oncelımle merhaba 30 Nisan dıyorsun daha yenı yumurtlaman bıtmıstır ne zaman dollendı de teste çıksın bılemedım üzgünüm ama teste de ben goremedım hakkında hayırlısı olsun