Eslem2112 Kızlar test yaptım gene 30 nisan sat erken çok erken hatta onu da biliyorum da şu bir kaçgündür sezeryan yeri ağrısı kasık ağrısı sırt ağrısından duramıyordum bugün randevum vardı gidemedim yarın gşdecem inşallah Şimdi sorum şu şöyle çıktı testim
ppmerlina Eslem2112 daha adetine çok var bu kadar hızlı sürede döllenip tutunup idrarına beta hcg karıştığını sanmıyorum bitanem. Sen neden sürekli test yapıp kendini iyice strese sokuyorsun sana yapma dedik 😞
Deletedmom_247 Eslem2112 canım bu ara testler çok fazla yalancı pozşitif veriyor aman dikkat. Hangi test ile yaptın?
Eslem2112 usenmedimyaptimbirvelet yarın gidecem cnm bi kaç gündür sezeryan yerim ağrıyor kasıklar sırt
ppmerlina Eslem2112 tutmaya çalış kendini bebeğim. Hamile olmadığımı biliyorum diyorsun ama test yapıyorsun ee demek ki bilinçaltın pozitif görmeyi umuyor sen farkında değilsin 🙏🏼 yaptıkça daha çok strese giriyoruz