Gunduz27 bende 25. Haftamda olmuştum serklaj şimdi 31+2 olduk, geçen haftaya kadar sadece tuvalet için kalkıyordum ama artık kalkıyorum az az ev içinde yürüyorum mutfağa gidiyorum balkona çıkıyorum, inşallah daha altı yedi hafta beraber dururuz sorunsuz sıkıntısız şekilde🥹