Gunduz27 merhabalar bende 11. Haftamda önlem amaçlı oldum, şimdi 21 haftalığım 30 mm uzunluğum ama bu ara karnımda sertlik ayağa kalkınca şişkinlik ve baskı hissediyorum yatınca o sertlik gidiyor acaba bu haftalarda sizde de olmuşmuydu, bu arada inşallah sağlıkla tam vaktinde alırız kucaklarımıza