Dilaraatlass bende devlette uğraşsam bulurdum ama ilgilerini beğenmedim çam sakuraya gittim en son duymuşsunuzdur hastaneyi
perinatolojiye hem cihaz kalitesi yeni hastane olmasına rağmen çok kötüydü bakmadı diyemem ama hem ne bilgi verdi bir şey yaptı sakız çiğneyerek elini bana dayayıp donuk bir suratla baktı durdu sadece bilgi vermeyi de geçtim tam tersi birinin belden aşağısını göremedim sonrakine bakarız felan yaptı bir hafta önce kontrole gitmiş olmasam bilmesem ne korkardım ne öyle sakat der gibi konuştu
E nabızdan fotoğraflara baktım 1 tane bile anlaşılan yok şok oldum dedim daha da gitmem devlete