Napıyorsunuz nasıl geçiyor göbekler cıktı mı kilolar alındı mı ? Bende hala ara ara gelen kusma isteği devam. Karnım cıktı kilo almadım. Bayram dolayısı ile bir sonraki kontrolüme neredeyse 6 haftada 1 gitmiş olacağım. En son 12de gittim 18de gideceğim tekrar biraz uzun oldu aklım bebişte. Siz neler yapıyorsunuz