Ysf78 mrp2023 bende ilk gebeliğimde imom kullanmıitım, ama 4 sene önce suan onu kimseden duymadım ama
NoName_ Ysf78 demir ilacım var, D vitaminim var magnezyumum var ekstra olarak Folik asit kullanmıyorum 🤭
NoName_ Ysf78 doktorum imom ya da decavit kullan dedi imomda omega var dedi ekstra olarak. Ama midemi bulandırıyor içemiyorum o yüzden decavit kullanıyorum
miniminibebek Ysf78 hayır Dr farklı önerdi ama ben araştırıp almıştım memnun da kalınca değişmedim 🙊devlet karşılamıyor zaten eczaneden ücretle alıyorum
Ysf78 miniminibebek ücreti vs önemli, değerlenriniz falan nasıl sordunuzmu daha sonra doktorunuza bunu kullanıyorum diye yorumu ne oldu 😊
miniminibebek Ysf78 güzel dedi mide bulantın olmuyorsa devam dedi 🙊kan değerlerim gayet güzel bebiş te iyi beslenmeme de dikkat edince bi sorun olmadı
[silindi] Decavit iştah açıyo demişler ama bana hiç açmadı öyle bir etkisini görmedim kilo falan da aldırmadı