Ben erken yatıyorum gece bi uyanıyorum bütün gece uyanığım ve sabah 6.30 da kalkıl işe gidiyorum, 34. Haftadayım bir de yemekten sonra nasıl bir uyku bastırıyor tahmin ediyorsunuzdur ve uyuyamamak.. tabi ki akşam gidince bu sefer bayılıyorum neyse ki son 3 haftam 37 ye kadar kalırsam kendime bi helal diyeceğim