Femay bende çok uzun zamandır gece 2den önce uyuyamıyorum sabah 7.30da ayaktayım. Ve direkt gözümü açıyorum, sonrasında da asla geri uyuyamıyorum. Günlerdir böyle😂 Normalde de bi uyurdum öğleden sonra zorla uyanırdım. Hayır ben uyuyamadıkça herkes uyuyor bide buna sinir oluyorum😂😂😂