Sedaliye valla gercekten sunu anladim bazen ne yaparsan yap bebek gelmiyorsa gelmiyor. Dogumu baslatsin diye yapilan seyler dogum zamanini etkilemiyor bence. Sadece doğumun daha kolay ilerlemesini acilmayi falan kolaylastiriyor. Hamileligimin enn basindan beri asiri hareketli hamilelik gecirdim. Yuruyusler yaptim. Hatta hamileligimi bayagi unutup koşuyordum bazen farkinda olmadan. Son 3 ay da bayagi hareketliydim. 8 aylik oldugumdan beri yerimde durmadim ev isleri konusunda da. 35. Haftadan beri hurmaydi yuruyustu pilatesti egzersizdi yuruyustu merdivendi herrr seyi yaptim. Sicak duş aldim her gun. Sicak suya oturdum. Pelvik masaji yaptim. Korunmasiz iliski oneriyolar hamileligimin basindan sonuna kadar devam ettim. Hâla bebek gelmeyince hint yagi onerdiler dogumu tetikliyor sanci veriyor diye. Onu ictim. Ilk basta gercekten sancilarim geldi 3-4 saatte kesildi. Sonra yine ictim yine sanci geldi kesildi. 4. Güne kadar ictim artik icince bünye mi alisti nedir sanci bile gelmedi. Activating labor hareketlleri yapan var. Youtubeda. Onu yapip 1-2 gune doguranlar okudum. Onu da yaptim. Hatta ayni gun yine evi komple egilerek silip merdiven in cik yaptim. Hâla sancim bile yok. Suyum gelmedi nişanim gelmedi. 39+5 bekliyorum. Ustune ödemlerim var. Artik oturup kalkamiyorum bu sabah itibariyle. Cok uzun yazdim kusura bakmayin. Ama siz egzersizlerinizi yapin doğum âninda kolaylik olsun acilmaniz hizli olsun. Onun disinda dogum zamanini etkilemedi bende hicbir sey kendi tecrubemi yazayim dedim