Eminedgds @Elflp tiroide dair bir bilgim yoktu taa ki hamileligim 9. Haftasına kadar tiroid değerim 22 olmuş hipotiroid misim meğer iki haftada bir kan veriyorum daha istenilen yere düşmemiş yani çok acayip birşeymis bu tiroid Rabbim yardımcıniz olsun inşallah hepimizin bana da bu şekilde olduğu için bebek için gelişim ve zeka geriliği olabileceğini buna göre hamileliğe devam edeceğini söylediler
Elflp Eminedgds evet gebelikte çok dikkat etmek gerekiyor ihmale gelmez inşallah bebeğinizde öyle bir durum olmaz şuan gebeliğiniz devam ediyor mu
Elflp Benim biraz uzun sürdü 1 sene oluyor artık ,ilaç dozumu yükselttiler en son canım ,sen hangi ilacı kullanıyorsun
Elflp Eminedgds bende eutrox kullanıyorum farkeder mi acaba bana biri benim kullandığım ilaç için çok ağır demişti bende kararsız kaldım acaba gebeliğe engel bişeyi mi var diye
Ysmm_ Elflp bende kaldım tiroid ilacı kullanıyordum gebelik düşünmüyordum nede olsa tiroid hastasıyım hemen tutmaz diyordum çünkü doktor öyle söylemişti sadece bir kaçamakta tuttu 😅❤️
Elflp Ysmm_ öncelikle hangi ilacı alıyorsun canım tiroit etki eder mi etmez mi tartışılır gerçekten aklımda deli sorular neden olmadığını halen anlayamadım ben
Eren1 Elflp ama benm tıroid değerim 4 felan değil t3 ve 4 iyi seviyrde normal tsh yukselıyordu 3.75 ti dozu yükselti sonra kalbı durmuş bebeğimin
Eren1 Elflp bende tıroid rahatsızlığı var levetiron kullanıyorum bir hafta oldu düşük yaptım kürtajla etkilemiş midir kızlar tıroid tozunu bıle yukseltmişti dahiliye halbukı
Elflp Eren1 evet canım bebeği olumsuz etkiliyor tiroitin 2 nin altında olması gerekiyor canım dikkat et ona ne kadar sürede tahlil kontrol yapıyorsun
Nurbesteee Eren1 hayır nodül yok bu kadar yüksek olmasinın sebebi hamilelikten sonradan düşürecek doktor normalde 75 lik kullanıyordum hamile kalmadan önce
Nurbesteee Eren1 tabiki senede bir bakılıyorum ultrasonla birşey yok ama bendeki tiroid hastalığı değil tam olarak haşimato diye bir hastalık yani az çalışıyor metabolizmam nodül vs birşeyim yok
Sedasimay Elflp merhabalar bende troid hastasıyım ömür boyu da hap kullanmam gerek benim troidim çok yüksekti ilk 1 yıl benimde bebeğim olmadı ama ilaçlarımı düzgün kullandım troidi kontrol altına aldık şuan 8 aylık hamileyim hala troid ilacı kullanıyorum her sey yolunda çok şükür
Elflp Sedasimay şuan bana umut oldunuz bende çok istiyorum ama olmuyor 1 sene oluyor artık ilaç dozumda yükseldi 75mg kullanıyorum biraz korkuyorum da bebek neden olmuyor olmayacak mı gibi düşüncelerim oluyor
resmaa Merhabalar ben de yaklaşık 17 yıldır 13 yaşımdan beri tiroid ilacı kullanıyorum. Tiroid ilacinda en önemli şey ilacı kahvaltıdan önce almak mümkünse en az bir saat ve aksatmamak. Düzenli kullanımda zaten bu ilaç eksik olan tiroid hormonu yerine geçiyor. Ben yillardir yüksek dozda kullanmama rağmen çok şükür hamile kalmakta sorun yaşamadım. Sadece hamileliğin en başında değerler düzene girene kadar yükseldi şuan 125lik levotironla dengeledik. Tiroid ilacını kesinlikle aç karna ve erken saatte almalısınız. Ben yatarken yanıma alıp sabah normal uyanma saatinden bir saat önce kalkıp alıyorum o şekilde yapabilirsiniz.