07070707 eğer tiroit hastalığı tanısı aldıysanız ömür boyu ilaç kullanmanız lazım maalesef bırakılan bir ilaç değil bende yıllardır kullanıyorum, sadece tsh ve t3,t4 olarak mı bakıldı tahliliniz acaba? Kesin tanı konulmadıysa tekrar bir doktora gidip tahlil verip kesin tiroit hastası mısınız ondan emin olun ve ilacı bırakmayın sadece doz düşürüp artırılabilir. İlaç hamile kalmanızı engellemez hamileyken de ilaca devam ediliyor çünkü. İlaç kullanmayıp hamile kalırsanız daha sıkıntı çünkü bebek için tiroidin normal sınırlarda olması önemli 😊