ilk gebeliğimde avuç avuç vazelin sürdüm 47 kg hamile kaldım 65 ile doğuma girdim 1 tane bile çatlağım yok, doğumdan 2 ay sonra eski kiloma döndüm hiç doğum yapmamış gibiyim şuan karnımda büzüşüklük buruşukluk hiç bir şey yok dümdüz, vazelinin faydasına inanıyorum pahalı kremlere gerek yok bence