Rosegul merva35 yumurta takibi yaptık 5 aydır klomen ile büyütme tedavisi de yaptık gayet güzel diyor olmassa aşılama deneyelim bu ay dedi ama hiç estradiolun sorun olduğundan bahsetmedi ben sorduğumda da çok takılma o değere dedi
Elitelife Rosegul olur olur 3günde bir yap 3 kere yumurtlama gününü biliyorsan o gün kesin yap tica ederim canım inşallah birşeylere vesile olabilirim😍
AnneeeG1 Rosegul bat 21 bugün yani eğer 26 ya kadar olmazsam vardır diye umut edeceğim 26 sında randevum var bakalım hayırlısı olsun
AnneeeG1 Rosegul bakma sabırlı olduğuma 😂😂iş güç derken bugüne geldik işte bugünden sonra iş yok her an yapabilirim 😂😂
mislinaninannesi Rosegul cnm 3 buçuk sene önce yapmıştım bikac kere yaptım bide çocuk yapmaya başlamıştık zaten etkisi olduğuna inanıyorum ben