Zarifokur Eslem2112 ay inşallah kız bende henüz hasta olmadım . Bugün iki gün geçti ama h belirti yok . Varsa ya bekliyorum ne zamandır . Ama hiç belirti yok test yapmadım bir kaç gün daha geçsin
GezenTavuk_2 Eslem2112 Bu markayı alma bu marka artık ister istemez bu şekilde çizgiler çıkartıyor şu an attığın testten de hiçbir şey anlamadım 😅
GezenTavuk_2 Eslem2112 aşkım Daha senin adet olmanın maksimum 8-9 gün var ve sen ovülasyon testi ile de takip yapmıyorsun ki hani şu gün yapsaydın kesin çıkar da dediğimiz Yani senin için şu an varsa böyle çıkması çok zor
Zarifokur Eslem2112 oğlumda vardı işte bende belirti arıyorum. Bugünle beraber iki gün geçti . Yarında olmazsan yaparım . Ama yarın olurum bence
GezenTavuk_2 Zarifokur her hamilelik bir değildir kuzum her hamilelikte birlikte olacak diye bir şey yok Benim de bu ay mesela belirtim yok cuma günü test yapacağım ama hiç pozitif düşünemiyorum 😂