Mariam1 Eslem2112 normal halı atsana karanlık pek görünmüyor gördüm gibi ama biliyorsun ki hep çizgi çıkartıyor testler
Mariam1 Eslem2112 var gibi gordum ama erken yaptin sanki ben yamicam regl günü beklerim geçen ayi her yer morardı dayianirsam çünkü zaten Regl düzenlici kulaniyiorum belki geciktirir normal 24 günde bı olyiordum ona Göre gün ayarladım bakalim 😁
Mariam1 Eslem2112 eşim de oyile ya kabul ama 4 sene sonra ozman tam rahat edeceğim diye ne diye çüçük yapyim ya 😁😁
Zarifokur Eslem2112 ay inşallah kız bende henüz hasta olmadım . Bugün iki gün geçti ama h belirti yok . Varsa ya bekliyorum ne zamandır . Ama hiç belirti yok test yapmadım bir kaç gün daha geçsin
Eslem2112 Mariam1 gözle de görülüyor cnm heralde yarın zaten kan alırlar die düşünüyorum ama korkuyorum bişey çıkarsa kızabilir 😂
3_bebelianne Eslem2112 Bebek yenimi dünyaya geldi madem istemiyorsunuz bilinçlisinizdir neden korunmadınız hekim akrabalarınız varmış bakın sezeryan çok sık önerilmiyor kadın doğum uzmanı dayınız bilgi vermiştir zaten size🤣😂
Eslem2112 3_bebelianne hiç sorma bacım bizde ne istediğimizi bilmiyoeuz üç çocuk hayalimiz hep kocamla ama biraz daha beklemek istiyoruz tam kprunma diyemeyiz her gün korunuyoruz ama eşim sonlara doğru takıyorki oda tehlikeli
Mariam1 Eslem2112 senin ne suçu var ki canm bende hamile kalırsam benim suçum değil ki adama diyorum yap yapıyor kafa duvara vur desem yapmaz 🤣🤣
Eslem2112 Mariam1 işte öyle şimdi de daha kendimize gelemedik uykumuz olsun gezmemiz olsun dinlenemeden üçüncü çocuk bilemiyorum
Mariam1 Eslem2112 o kurunma değil ki ben takma sevmiyorum çünkü geciktirici etkisi var uğraşmam eşime o kadar ozurdilerim ama 1 saat bulmuştu
3_bebelianne Eslem2112 Allah gönlünüze göre versin dediğim gibi hekim net bilgilendirme yapar kızmakta haklı canım riskli ama allah yardımcı olur