[silindi] Nurkry geriye dönüp bakınca bu haftaya çok hızlı geldik gibi duruyor ama ileriye bakınca zaman çok yavaş geçecek gibi daha çok var gibi 😂
Simge_gunes Emferr bende 21+6 bende Eylül sonu oluyorum canım. Doğumumuz kolay ve sağlıklı olsun. Yeni hayatımıza sevgiyle, huzurla başlayalım. Bize bağışladığın bu büyük nimetin kıymetini bilerek, Sevgiyle, şefkatle büyütmeyi bizlere nasip eyle.
Selim_Alparslan Emferr 22+3 haftalık 2. Oğluma hamileyim 😎 21 Eylül görünüyor ama bakalım ne zaman gelmek isterse 😇
Pembe_bulut gurbette_bir_anne maşallah hayırlı olsun benim de aynı bir oğlum var şimdi de kızım olacak inşallah 15. Haftada öğrenmiştik biz 😊🌸🩷
Nurkry [silindi] uygulamada geçen zamanın kalan zamandan fazla olması mutlu ediyor sürekli ona bakıyorum 😅
Egemom07 Deryakz normalde benim 13 ekime geliyor. Sezaryen olacağı için 28 eylül den itibaren olabilir dedi. Oğlum 38+6 da sezaruen olmuştu. Bunda da 38+6 4 ekim denk geliyor. Tabi ne olacağı belli olmaz erken gelmek isterse yapacak birşey yok. Sağlıkla olsunlarda.
anneoluyorum1212 Emferr bizim için çok erken değil mi doğumu planlamak nasıl planladınız acaba? 18 haftalığız biz de
Herseydenbiktim Emferr 23 haftaligim, 16 Eylül dediler bana da, normal istiyordum ama bu aralar kararsizim 🤦🏻♀️
gurbette_bir_anne Pembe_bulut Ayy herşeyimiz aynı 🥰inşallah yaşadığımız şehirde aynı olur Sakarya ben