Deryakz normalde benim 13 ekime geliyor. Sezaryen olacağı için 28 eylül den itibaren olabilir dedi. Oğlum 38+6 da sezaruen olmuştu. Bunda da 38+6 4 ekim denk geliyor. Tabi ne olacağı belli olmaz erken gelmek isterse yapacak birşey yok. Sağlıkla olsunlarda.