nuraymommy Eslem2112 kafama takılan 2 gündür lekelenmem vardı bacım şu an yok gibi kontrol edicem yine ama yerleşme olabilir mi acaba
Sunay_selcuk1 nuraymommy maalesef görünmüyor gördüğünüz şey kırmızı olması gereken yerin olduğu yer onun içi onu görüyorsunuz
nuraymommy Eslem2112 inşallah canım ya lekelenme durdu bu arada bugün yok dünle önceki gün oldu sadece hafif kasık agrım oluyor ara ara o kadar kasılma da oluyor yaşamış mıydın böyle bişey
nuraymommy Eslem2112 bende de aynı aşkım şu an da gelmiyor pek bi geliyor bi gidiyor gibi ama kanama denmez yani
nuraymommy Eslem2112 ya yavrum düşündüm de eğed şu an yerleşme yaşıyorsam daha beta zaten yükselmemiş oluyor adet günü falan bakıcaz artık olmazsam hemen gidip veririm