Sahay canım sen takılma , bence ednıselenıp açıl diye post acman cok normal . Bazıları nedense herseye hep bir muhalefet . Senın üslubunda da yanlış bi durum yok çemkirmek nedir anlmadım sürekli bir sırıtan yüz emojisi ne kadar ucuz bir konuşma tarzı .o yüzden takılma Bosver bence cok onemlı oldugunu düşündüğün bir konuda endıse edıp açıl diye post acman kadar normal bir durum yok.kurallara aykırıysa Admın dışında kimse bir uyarıda bulunma haddinde de degıl . Benım ıkı gün hareket etmemısdı bebegım bende cok endıselenıp doktoruma gittim bir gün bile hıssetmezsen gel demişti. Pozısyonundan dolayı hıssetmıyormusum ama herşey olabılır biz yine tedbirimizi alalım gidelim bakalım içimiz rahat Etsın. İnsan korkuyor aklına birşuru şey gelıyor tabı kötü düşünme sen ama yinede doktora git baksın için rahat etsin .