Bu haftalarda agırlıklı uyurlar zaten ... Anormal bir durum oldugunu sanmıorm senın endısen steresın daha zararlı bebişe🙏 Başlık konusuna bende katılıyorum Acil başlıgı doğum belırtılerını sormak ıcın acılmalıdır dıe kural getırdıler
Bebeğim Hareket Etmiyor ?
Şeklinde başlık acsan emın ol sadece bu sorunu yaşamıs ve cozumunu sana anlatabılecek ınsanlarla konusmus olucaksınz .