Yenianne3 Kan uyuşmazlığı testi yağtırdım devlette ve recete yazdı iğneyi almaya gittim 3 ayrı eczanede burda alıncak bişey değil yatış hastalarına hastane vuruyor dedi anlamadım ben doktor eczaneden alcaksın dedi hepsi yok bizde diyor satılmıyor bu iğne ??
Mhtp5959 Hangi şehirdesin İstanbuldaysan şadi konuk devlet hastanesine git orda kendileri vuruyorlar Yenianne3 Yenianne3
Elismom Yenianne3 2020 yıllında ankarada ezacılar odasından bulup almıştık resmen bütün ankarayı gezmiştik eczacılarda yok maalesef 28. Haftamda tekrar vurdurcam bakalım
Semy1991 Yenianne3 cnaim ben de olduk ilk gebelikte şehir hast..gittim doktor yatış verip vurdu beş dakika sürmedi hemen çıktım.ozellerden dışardan al gel vuralım diurolar genelde.baska hastane varsaoraya git.
Yenianne3 Aydngrkm bende eskişehirdeyim şehir hastanesimi yaptı. Bana doktor eczaneden alacaksın diye recete yazdı.
Zeynoaley Yenianne3 şehir hastanesinde yaptırdım bende ilk gebelikte yapılmıyor genelde benim de ilk gebeliğim ama ilk haftalarımda hafif kanamam olunca kan uyuşmazlığı iğnemi yaptılar iki dozu da yaptırdım özele gidiyorsan eczaneden kendin alıyorsun ama devlete gidersen kendileri vuruyorlar
glnhl_34 Yenianne3 bende çok eczane gezdim yok diyrolar özele gittim aşırı pahalı muayenesi kan testi derken pahalı oluyor siz gidin devlet hastenesine normal kadın doğumdan sıra veyada randevu alıp igneyi bulamadim burda vurulabilmiyim deyip orda size iki kez kan alicaklar sonra vurucaklar ben daha yeni oldum igneyi
Merve8155 Yenianne3 gecen aynisi basima geldi eczaneler yok diyip gonderiyolar cok az kullanildigi icin guya bulunmuyormus bir suru eczane gezdim.birinde bulabildim receteyi gostererek
Yenianne3 Merve8155 nekadar sacma en önemli iğne ve bunun bir zaman dilimi var 28. Haftayı gecmemesi gerekiyor gercekten iğne aramaktan zamanım gececek.
ynzl Yenianne3 ben de asla hiçbir eczanede bulamamıştım. Şehir hastanesinde acile gittim cuma geceydi, pzt muayene randevusu al dediler ama olmaz dedim 72 saat geçmemesi lazım kanamadan sonra. Binbir ısrar vs yatış gösterip vurdular iğneyi
Merve8155 Yenianne3 recete yazildiysa hepsini receteyi gostererek dolanin.ben e nabizdan gosterdigimde hep yok dediler.sanki igneyi alip ne yapabilirim.kagit olani gosterdim en son depodan istediler.bi de ismini hic anlayamiyolar nasil eczacilarsa
Mrzbrvdr Yenianne3 alla alla ben takipli olduğum hastanenin karşısında eczane vardı hemen almıştık orada reçeteyle 🤔 hastane de vuruldum sonra