ozgeserin Betulseyma60 amin inşallah canım gerçekten zor benim ikiz gebelik 28 den beridir yaşıyorum bu ağrıları
Betulseyma60 ozgeserin ay evet ama artık yatıyorum sürekli hastane çantanız hazırmı acaba benim daha eksiklerim var
ozgeserin Betulseyma60 benim erken doğum riskim vardı zaten hep bide ikiz olunca çok erken ayarladım herşeyi nolur nolmaz diye zaten 30 dan sonra yerimden kalkmak çok zor oluyor yatarak geçmesi gerekiyor riskli gebelik olduğu için
ozgeserin Betulseyma60 canım enfeksiyon kaynaklıda olur benimde akıntı var oda etkiliyor ama kesilmek bilmiyor enfeksiyon antibiyotik kullandım fitil herşey kullandım hala vajinal akıntım çok yoğun
ozgeserin Betulseyma60 Allah razı olsun bu günümüze çok şükür gerçekten zorlu ve riskli süreçlerden geçtik bu günlere geldik ya bin şükür 🤲
Susenasu Betulseyma60 aynı annenin iki doğumu bile birbirinden çok farklı olabiliyor diyorlar ya doğru demek ki inşallah sağlıkla kolaylıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi🩷
Betulseyma60 Susenasu amin inşallah tabiki çok farklı kızımda böyle agrı sancı asla yoktu bu gebelikte çok fazla hissediyorum sancıları