Ayshababy bende 34 haftada gittin bebek dönmüş demişti nst de sancı vs yok göremedi bebek gayet iyi dedi dedim agrılarım var hafifti o zamanlar doktor doğuma hazırlanıyor rahim demişti ama 1 haftadır sancılarım var resmen adet agrısı gibi agrılar ve makatta ağrı oluyor telaşlanıyorum