Biranne_197 Kızlar ibb yeni doğan desteği az önce geldi fakat içinde hastane çıkışı zıbın vs yoktu sizde var mıydı ? (Bu arada park yatağı kullanmıyacağım ihtiyacı olan var mı acaba ? )
Biranne_197 mardine474 yenidoğan bebek destek paketi içinde bebek bezi ıslak mendil reflü yatağı puset vs var
Z13m mardine474 büyük şehir Belediyesi’ne yeni doğan destek paketi veriyor bunun için baş vuru yapıyor istersen 153 ariyarakta basvuru yapabilirsin
2cocuk2kopek mardine474 20. Haftanı geçtiysen istanbuldaysan 153 ü arayıp yenidoğan paketine başvuruyorsun park yatak reflü yatağan bakım çantası bez ıslak men vs şeyler geliyor
3_bebelianne Biranne_197 28haftada başvurdum 31haftadayım 😂🤣 demekki aceleci olan benim anca geliyor güle güle kullan
erikarpuz Biranne_197 reflü yatağı nasıl acaba ben de almak istiyordum ama içinden çıkacaksa boşuna almayayım
Biranne_197 erikarpuz içinden çıkıyor güzel gibi duruyor 😊 uzun süre kullanılmayacağından bence paranızı Harcamanıza gerek yok içinden çıkıyor zaten 😶
Eesraaa34 Biranne_197 paket içeriği değişmiş bu sene bende almıştım mesela hastane çıkışı olan pakette ana kucağı vardı ama şimdi onlar yerine puset veriyorlar birde reflü yatağı. Ayrıca bez ıslak bezlerinde markası değişmiş sleepy olmış ☺️