Sanal_koala00 6hilal_akin1 sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 😌 benim ki çok yüksek ihtimalle kimyasal.. yarın gideceğim doktora bakalım
Sanal_koala00 6hilal_akin1 bugün gittim canım değerler olması gerekenden düşük rahim kalınlaşmış dedi bilmiyorum ya ya kimyasaldır ya dış gebelik bunu da beta takibiyle yapacaz dedi yarın yine kan günü
Sanal_koala00 6hilal_akin1 yok aşkım veremedim ASM ye gittim sabah sağlık bakanlığı genelinde şuan sorun var dedi akşam acile gidip sorcam
Masal2021 ug_fa-3diplomalianne canim ben pazar günü beta naktirmistm 259 çıktı yarın gidip tekrar baktirsam tahmini kaç çıkması gerekiyor biliyormusn bu gebelikten önce boş gebeligimde vardı o yüzden beta belli bir seviyeye geldgnde özele gitmek istyrm