Ceiydda benimde kızımın suyu azalmıştı suni sancıyla doğum yaptım 2 buçuk sene önce bana da vajinadan ilaç vermişlerdi baya baya sancı yapmıştı o sancıyla 6 cm açıklık oldu sancı odasına çıkardılar orada da serumla sancı verdiler sonrası doğum zaten. Ama benim güzeldi yani tabiki kendi sancnz gibi olmaz kendi sancsyla doğum yapan herkes öyle diyor evet çok ağrılı yalan söyleyemem vajinadan verilen ilaç değil de sonradan takılan serumla sancı çok kötüydü ama kendinizi kontrol etmeyi bilirseniz sorun olmuyor sağlıkla kucağına alın inşallah ❤️