36+2 olduk. Hastane çantası çoğu hazır valiz açık duruyor ekleyeceklerim olur diye. Bebek arabası puset sipariş verdik daha gelmedi. Yarın kontrol var bakalım gün verecek mi doktor. Doğum şekli belli değil ama sezaryen yapacak gibi doktorum. Korkuyorum kaygılıyım ama sakin kalmaya çalışıyorum