anneoluyorumm13 Ezgi3545 30+2 deyim çalışıyorum ancak ben iş yerimi seviyorum mesleğimide seviyorum işe gitmek zor gelmiyor sadece belim sırtım çok ağrıyor öğleden sonra özellikle o yorucu ama inşallah 37e kadar dayanabilirim
Mry2020 Ezgi3545 34 oldum ve dediğin gibi bugün artık tükendim sonrasına aktarayım diye çalışmaya devam ettim ama şu an gerçekten eziyet çekiyorum
3_bebelianne Ezgi3545 Sabır çıkmayı düşünmüyorsanız mesleğiniz var ise ben devlet memuruyum 32.haftada izne ayrılacağım sabrın sonu selamettir😊
merymom_ Ezgi3545 evet bir de aksayan ev işleri var tabii :( eşim yardımcı olmaya çalışsa da kendi yaptığın kadar olmuyor malesef bir de işteyken onları düşünüyoruz
bdlakbrn Ezgi3545 işten çıkarmalık durum olmaz devlet memuruyum ama meslek öyle bir meslek ki kadın ayrıcalığı özel durumları gibi bir şey söz konusu değil
brcnbrcn3 Ezgi3545 26+3’teyim sabır diye diye geldim bugünlere gittiği yere kadar da dişimi sıkıcam çünkü doğum sonrasına kalsın istiyorum herkes gibi :( kaç kez iş yeri tuvaletinde ağladım eve geldim ağladım bilmiyorum şu 6-7 ayda.