Ezgi3545 ben acilde 24. Haftaya kadar 24 saatlik mesailerle çalıştım. Eve gelip uyuyamazdım çünkü 2-2,5 yaşında kızım vardı ona bakmam gerekiyordu. Bilmiyorum geçecek nasılsa diyerek sabrettim. Hastalar ve çalıştığım kişiler anlayışlıydı. Ben eşimden nefret ediyordum o sıra 😂😂Tabi bir kaç tane olumsuz olay tartışma yaşadım. Çok zorlandım. Hamileyken insanlardan tiksinme geliyor gerçekten. İkinci gebeliğim olduğu için duygularımı sağaltmaya ve kontrol etmeye çalıştım. Ama her gebelik birbirinden farklı oluyor. İlk gebeliğimde çok hırçındım. Elimde değildi.