ayminaninannesi 5+4 ken benimde kırmızı kanamam oldu yerleşme gibi değildi tüp bebek yaptırdım bende hem coraspin hem oksapar kullanıyordum hemen tüp bebek yapan doktoruma ulaştım coraspini bıraktırdı progestan iğne kullanıyordum günde 2 onu 3e çıkardı muhtemelen coraspinden olabilir kanama kan sonucunuz içinde acele etmeyin lütfen Allahın bir bildiği vardır her şerde bir hayır oluyor yıpratmayın kendinizi bebek varsa da zarar gelmesin içinizi ferah tutun